Objednávka opravy
Zvýrazněné kolonky formuláře jsou povinné.
Instrukce k objednání opravy jsou uvedeny pod formulářem.
Zajistíme dopravu balíku ve sjednaném termínu – bude-li s vyřízením nějaký problém, určitě se Vám ozveme.
Do formuláře uvádějte zásadně jen adresu, na níž je možné vyzvednout balík se zařízením k opravě ve Vámi uvedený pracovní den v době od 8.00h do 16.00h (pokud nebude v uvedené době balík na této adrese dostupný, nebudeme moci odvoz balíku zajistit). Není nutné uvádět adresu bydliště, balík je možné připravit například na náhradní adrese zaměstnavatele (na vrátnici, recepci apod.)
![Co můžeme udělat pro Váš počítač : Odvoz-Dovoz PC](/img/Berlingo2.jpg)
Příprava zařízení k odeslání :
- Zabalte prosím zařízení k opravě do zalepeného balíku (nejlépe do kartonové krabice vhodné velikosti nebo do originálního obalu od výrobce, pokud jej máte)
- Zajistěte bezpečné opolstrování zařízení měkkým materiálem (molitan, polystyrén, zmačkané noviny apod.)
- Dovnitř balíku vložte vytištěný e-mail s potvrzením objednávky, který bude po vyplnění objednávky doručen na e-mailovou adresu zadanou v objednávce
- Přichystejte balík na adrese udané v objednávce – např. na Vaši vrátnici nebo jiné místo, kde si ho kurýr může bez prodlení vyzvednout a očekávejte ve Vámi udaném pracovním dni příjezd kurýra přepravní služby.
- Bude-li v zásilce počet balíků více než jeden, pošlete nám o tom prosím neprodleně zprávu, jestliže jste nás o této skutečnosti již neinformovali v objednávce.
- Za správné a bezpečné zabalení zařízení ručí vždy odesílatel Společnost ABAX servisní centrum s.r.o. nenese zodpovědnost za škody na zařízení, které vznikly při dopravě z důvodu zákazníkem nevhodně zabaleného zařízení – nárok na náhradu škody má zákazník pouze v případech, kdy vinu na poškození zásilky nese přepravní společnost.
- Odesílané balíky jsou vždy pojištěny – odesílatel
volí v objednávce podle svého uvážení pojištění balíku na hodnotu
6.000 Kč anebo 30.000 Kč … tato částka je nejvyšší možnou částkou,
kterou přepravní služba uhradí v případě pojistné události –
hodnotu zboží deklaruje v takovém případě majitel zařízení
POZOR : Není-li možné zajistit, aby bylo možné v čase udaném v objednávce balík převzít, ihned nás o tom prosím informujte, abychom mohli odvoz zařízení stornovat a dohodnout se na jiném termínu nebo způsobu převzetí vadného zařízení !
- Po zavedení zakázky máte možnost sledovat její
průběh na stránce VAŠE ZAKÁZKY
Odsud je možné odeslat jakýkoli dotaz k zakázce na dispečink servisu
- V případě, že bychom zjistili větší časovou nebo finanční náročnost opravy než udáváte v objednávce (tolerance 10%), vyžádáme si Váš souhlas s opravou. Pro komunikaci se zákazníky přednostně využíváme e-mail s využitím e-mailové adresy uvedené ve Vaší objednávce.
- Po ukončení opravy a úspěšném proběhnutí výstupních testů bude opravené zařízení dopraveno zpět k Vám. Je-li cena práce vyšší než 600,– Kč bez DPH, nebude Vám doprava k nám a zpět účtována, v opačném případě účtujeme 80 – 90,– Kč (podle výše pojištění balíku) za jednu cestu, u zákazníků bez uzavřené servisní smlouvy účtujeme navíc doběrečné 40,– Kč bez DPH.
Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete s kvalitou našich služeb spokojeni
POZNÁMKA : Vyplnění formuláře a jeho odeslání je považováno z právního hlediska za platnou SMLOUVU O DÍLO uzavřenou ve smyslu Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku. Nedílnou součástí této SMLOUVY O DÍLO, uzavřené mezi zákazníkem a zhotovitelem, jsou SERVISNÍ PODMÍNKY ZHOTOVITELE . Zákazník se odesláním vyplněného formuláře zavazuje tyto servisní podmínky bez výhrad akceptovat.
Co se bude dít po dobu opravy a jak s námi můžete komunikovat
- Obvyklá doba od přijetí zakázky k provedení prvotní diagnostiky je do 3 dnů
- Celková doba oprav zařízení se pohybuje obvykle od 2 dní (opravy pro které máme skladem potřebné díly) do 2 týdnů (opravy pro které je nutné náhradní díly objednat). Většinu běžných dílů pro opravy máme skladem.
- Na TÉTO STRÁNCE můžete sledovat průběh Vaší zakázky, případně nám k zakázce poslat dotaz
- Prosíme Vás o omezení telefonických dotazů k zakázkám a náhradním dílům , naši pracovníci jsou pak vytížení vyřizováním telefonických hovorů a nemohou se naplno věnovat řešení Vašich zakázek. Upřednostněte dotazy e-mailem dle KONTAKTŮ na tomto webu
- E-mailové dotazy na stávající zakázky Vám zodpovíme zpravidla do druhého pracovního dne.