Kvalitní servis notebooků, počítačů, tiskáren, UPS a kamer s pokrytím celé ČR


Přihlášení

Chci objednat

Objednávka opravy
Svoz zdarma
Vaše zakázky
Chci pomoci
Eshop - náhradní díly pro notebooky


Objednávka opravy

Zvýrazněné kolonky formuláře jsou povinné.

Instrukce k objednání opravy jsou uvedeny pod formulářem.

Údaje o zařízení
např. "HP"
např. "LaserJet 1200"
Zbývá znaků
Zbývá znaků
Ceny
v Kč, při ceně nad 50 000,- Kč je nutné zásilku na vaše náklady připojistit.
v Kč bez DPH v Kč s DPH
Doprava
viz Dopravní služby pro Českou republiku
v kg
. .
Adresa vyzvednutí

Vyplňujte, liší-li od adresy uvedené v registraci.

Ostatní
např. seznam.cz, reklama v tisku, billboard…

Zajistíme dopravu balíku ve sjednaném termínu – bude-li s vyřízením nějaký problém, určitě se Vám ozveme.

Do formuláře uvádějte zásadně jen adresu, na níž je možné vyzvednout balík se zařízením k opravě ve Vámi uvedený pracovní den v době od 8.00h do 16.00h (pokud nebude v uvedené době balík na této adrese dostupný, nebudeme moci odvoz balíku zajistit). Není nutné uvádět adresu bydliště, balík je možné připravit například na náhradní adrese zaměstnavatele (na vrátnici, recepci apod.)

PC

Příprava zařízení k odeslání :

  1. Zabalte prosím zařízení k opravě do zalepeného balíku (nejlépe do kartonové krabice vhodné velikosti nebo do originálního obalu od výrobce, pokud jej máte)
  2. Zajistěte bezpečné opolstrování zařízení měkkým materiálem (molitan, polystyrén, zmačkané noviny apod.)
  3. Dovnitř balíku vložte vytištěný e-mail s potvrzením objednávky, který bude po vyplnění objednávky doručen na e-mailovou adresu zadanou v objednávce
  4. Přichystejte balík na adrese udané v objednávce – např. na Vaši vrátnici nebo jiné místo, kde si ho kurýr může bez prodlení vyzvednout a očekávejte ve Vámi udaném pracovním dni příjezd kurýra přepravní služby.
  5. Bude-li v zásilce počet balíků více než jeden, pošlete nám o tom prosím neprodleně zprávu, jestliže jste nás o této skutečnosti již neinformovali v objednávce.
  6. Za správné a bezpečné zabalení zařízení ručí vždy odesílatel Společnost ABAX servisní centrum s.r.o. nenese zodpovědnost za škody na zařízení, které vznikly při dopravě z důvodu zákazníkem nevhodně zabaleného zařízení – nárok na náhradu škody má zákazník pouze v případech, kdy vinu na poškození zásilky nese přepravní společnost.
  7. Odesílané balíky jsou vždy pojištěny – odesílatel volí v objednávce podle svého uvážení pojištění balíku na hodnotu 6.000 Kč anebo 30.000 Kč … tato částka je nejvyšší možnou částkou, kterou přepravní služba uhradí v případě pojistné události – hodnotu zboží deklaruje v takovém případě majitel zařízení

    POZOR : Není-li možné zajistit, aby bylo možné v čase udaném v objednávce balík převzít, ihned nás o tom prosím informujte, abychom mohli odvoz zařízení stornovat a dohodnout se na jiném termínu nebo způsobu převzetí vadného zařízení !


  1. Po zavedení zakázky máte možnost sledovat její průběh na stránce VAŠE ZAKÁZKY

    Odsud je možné odeslat jakýkoli dotaz k zakázce na dispečink servisu

  2. V případě, že bychom zjistili větší časovou nebo finanční náročnost opravy než udáváte v objednávce (tolerance 10%), vyžádáme si Váš souhlas s opravou. Pro komunikaci se zákazníky přednostně využíváme e-mail s využitím e-mailové adresy uvedené ve Vaší objednávce.

  1. Po ukončení opravy a úspěšném proběhnutí výstupních testů bude opravené zařízení dopraveno zpět k Vám. Je-li cena práce vyšší než 600,– Kč bez DPH, nebude Vám doprava k nám a zpět účtována, v opačném případě účtujeme 80 – 90,– Kč (podle výše pojištění balíku) za jednu cestu, u zákazníků bez uzavřené servisní smlouvy účtujeme navíc doběrečné 40,– Kč bez DPH.

Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že budete s kvalitou našich služeb spokojeni


POZNÁMKA : Vyplnění formuláře a jeho odeslání je považováno z právního hlediska za platnou SMLOUVU O DÍLO uzavřenou ve smyslu Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku. Nedílnou součástí této SMLOUVY O DÍLO, uzavřené mezi zákazníkem a zhotovitelem, jsou SERVISNÍ PODMÍNKY ZHOTOVITELE . Zákazník se odesláním vyplněného formuláře zavazuje tyto servisní podmínky bez výhrad akceptovat.




Co se bude dít po dobu opravy a jak s námi můžete komunikovat

  1. Obvyklá doba od přijetí zakázky k provedení prvotní diagnostiky je do 3 dnů
  2. Celková doba oprav zařízení se pohybuje obvykle od 2 dní (opravy pro které máme skladem potřebné díly) do 2 týdnů (opravy pro které je nutné náhradní díly objednat). Většinu běžných dílů pro opravy máme skladem.
  3. Na TÉTO STRÁNCE můžete sledovat průběh Vaší zakázky, případně nám k zakázce poslat dotaz
  4. Prosíme Vás o omezení telefonických dotazů k zakázkám a náhradním dílům , naši pracovníci jsou pak vytížení vyřizováním telefonických hovorů a nemohou se naplno věnovat řešení Vašich zakázek. Upřednostněte dotazy e-mailem dle KONTAKTŮ na tomto webu
  5. E-mailové dotazy na stávající zakázky Vám zodpovíme zpravidla do druhého pracovního dne.

Zpět na úvodní stránku


Copyright © 2008 Softima s.r.o. & ABAX SERVISNÍ CENTRUM s.r.o. | NAVRCHOLU.cz